fredag den 27. maj 2016

Når tiden går..



Når jeg skal tænke lidt ekstra over noget, eller bare vil forsvinde lidt væk fra virkeligheden, tager jeg nogle gange i Læsehesten. En secondhand bog-musik-gadget-rodebutik i Aalborg. Hvor der lugter lidt af mug og der muligvis ikke er blevet støvet af i 20 år. Men udvalget af brugte bøger er stort, og billigt. Fx lykkedes det mig i går at bruge 2 timer i butikken og finde 5 bøger som jeg gerne vil læse (har læst den ene som ung teenager), for 100 kr. Den pris kan jeg leve med.

Bogstakken der kom med hjem indeholder:

  • Pigeliv 1-2 af Tine Bryld  (en favorit fra teenagetiden)
  • Ned til hundene af Helle Helle
  • Forestillingen om et ukompliceret liv med en mand af Helle Helle
  • Tryllebundet af Sylvia Day
  • Bree Tanners korte liv efter døden af Stephanie Meyer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar