lørdag den 14. maj 2016

Fredags den 13. gys


I anledningen af fredag d. 13 og en hel dag til at læse fordi jeg har fri, lagde jeg den igangværende bog "Planen" af Morten Pape på hylden, og kastede mig over "Psycho" af Robert Bloch. Jeg er for tiden ret hooked på tv-serien "Bates Motel", som jo er en nyere serie om Norman Bates og hans forhold til moderen Norma Bates. Serien udspillet sig kronologisk før hændelserne i bogen og filmen "Psycho". Jeg har efter de sidste ugers afsnit af tv-serien, været meget nysgerrig på handlingen af "Psycho", da jeg kun huske ganske få scener fra da jeg så filmudgaven fra 1960, for mange år siden. Jeg er totalt draget ind af den ubehagelige stemning i bogen og ærger mig over ikke at få den læst færdig i dag. Men jeg vil tilgængelige nyde en aften med kæresten og en god film og så må jeg læse videre en anden dag.Anmeldelse følger, når jeg er færdig med bogen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar