lørdag den 23. april 2016

Dewey'S 24 hour Readathon - TBR


En friweekend helt uden planer, og så opdager man lige at der skal foregå er 24 timers læsemarathon, nemlig Dewey's 24 hour Readathon - med start senere i dag. Hurtigt informerer jeg kæresten om, at jeg ikke vil forstyrres hele weekenden, går bogreolen igennem efter ulæste, og gerne forholdsvis kort bøger til min TBR liste, og ender ud med disse fire bøger:

  1. M Train af Patti Smith
  2. Sne af Maxence Fermine
  3. Sønden for grænsen og vesten for solen af Huraki Murakami
  4. The little book of the Icelanders af Alda Sigmundsdòttir

Hvis jeg når igennem alle bøgerne vil det være en kæmpe bedrift for mig. Jeg læser ikke så hurtigt, har svært ved at koncentrere mig i for lang tid af gangen (sikkert på grund af min afhængighed af at tjekke sociale medier og være social). Jeg har engang læst en enkelt bog på en dag, det var stort. Så nu vil jeg bevise for mig selv, at jeg kan slå den rekord. Glæder mig til at fordybe det næste døgn.
Anmeldelser af bøgerne kommer løbende, hvis jeg kan overskue det, eller kommer de i morgen når maratonet er slut.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar